Choklad S'mores

Allmänt Godis
Jag har längtat efter att få kampa sen natursuget började dra i mig mer och mer och allt jag vill är ut i skogen och bara gå. Därför blev jag överlycklig när jag fick som födelsedagspresent av Markus att han skulle ordna allt för att kunna sova en natt i skogen. Jag älskade det! Men det bästa av allt var nog Markus överraskning efter middagen, han hade tagit med de magiska ingredienserna för s'mores! Inte bara hade han valt kex utan choklad Oreos vilket tog smakupplevelsen till helt nya magiska nivåer. Har ni ännu inte provat detta fantastiska amerikanska påhitt är det hög tid! Ni behöver:

Choklad Oreos

Marshmallows

Nutella

Grillpinnar och en eld/grill

Dela kexet i två delar

Smörj på nutella på den sidan som inte har chokladkräm redan

Grilla marshmallows till gyllene färg och mjuk inre

För över marshmallown på ett av kexen och tryck ihop hela härligheten med den andra kexhalvan med nutella på – njut!

Kommentera inlägget här: